PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
„Remont – konserwacja elementów drewnianych dachu i stropu oraz wymianę
pokrycia dachu budynku Kościoła pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w
Walawie”
ZAMAWIAJĄCY:
Parafia Rzymskokatolicka pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Walawie,
Walawa 63, 37-716 Orły, gmina Orły, powiat przemyski, województwo podkarpackie.
KONTAKT:
Ks. Proboszcz Zbigniew Jakieła – tel.: 663 237422
Jan Szeremeta – tel.: 691 920 257
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
- Zamówienie udzielane jest w trybie postępowania ofertowego.
- W uzasadnionych wypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu
składania ofert, Zamawiający może zmodyfikować lub uzupełnić treść
zapytania ofertowego do terminu składania ofert. - Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści
niniejszego zapytania ofertowego.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Zamówienie pn.: „Remont – konserwacja elementów drewnianych dachu i stropu
oraz wymianę pokrycia dachu budynku Kościoła pw. Najświętszego Serca Pana
Jezusa w Walawie”.
Lokalizacja obiektu: dz. nr ewid. 193/1, obr. Walawa, jedn. ewid. Orły.
Obiekt objęty ochroną konserwatorską na podstawie wpisu do rejestru zabytków
pod nr A-88 decyzją z dnia 02.06.2004 r.
Zadanie dofinansowane ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków w
ramach Polskiego Ładu.
Przedmiotowy budynek został poddany remontowi – konserwacji w 2004/5 r.–
wykonano część robót zatwierdzonego programu. Z uwagi na trudną sytuację
finansową parafii nie wymieniono pokrycia dachu. Planowane roboty budowlane
objęte przedmiotem zamówienia zgodnie z decyzją pozwolenie na budowę nr
428/2015 z dnia 10.11.2015 r oraz dokumentacją projektową stanowiącą integralną
część decyzji.
Planuje się wykonanie następujących robót:
a) zerwanie fragmentami pokrycia starego z blachy ocynkowanej z
wyłączeniem kopuły;
b) na powierzchni odkrytej dokonanie szczegółowych oględzin elementów
drewnianych: krokwi, deskowania/łat, płatwi pośrednich i płatwi namurnicy i
zaznaczenie miejsc wymagających naprawy;
c) oczyszczenie elementów drewnianych, wstawienie fleków ewentualnych
dobitek;
d) po oczyszczeniu i naprawach elementy drewnianej konstrukcji dachu
powinny być dokładnie zaimpregnowane;
e) na tak przygotowanym fragmencie planuje się pokrycie blachą miedzianą;
f) wykonanie wymiany orynnowania;
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
31.10.2024 r.
OKRES GWARANCJI:
Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty
budowlane od daty protokolarnego odbioru końcowego prac.
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT: - Ofertę należy złożyć w osobiście formie pisemnej w Kancelarii Parafialnej – Parafia
Rzymskokatolicka pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Walawie, Walawa 63, 37-
716 Orły, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16.05.2024 r., do godz. 17:30.
O zachowaniu terminu decyduje moment złożenia oferty do siedziby Parafii. - Dni i godz. otwarcia Kancelarii Parafialnej: od poniedziałku do soboty- 7:30 – 17:30.
3.Oferty winny być złożone w zamkniętym, nieprzeźroczystym opakowaniu
oznaczonym w sposób gwarantujący nienaruszalność. Koperta powinna być
oznaczona: OFERTA na „Remont – konserwacja elementów drewnianych dachu i
stropu oraz wymianę pokrycia dachu budynku Kościoła pw. Najświętszego Serca
Pana Jezusa w Walawie”.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał min. 5 robót
budowlanych polegających na remoncie lub przebudowie dachu lub wykonaniu
elewacji oraz 1 robotę budowlaną polegającą na renowacji kopuły przy zabytku
nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków – w tym 1 zadanie o wartości
min. 500 000,00 zł.
Ocena spełniania warunku określonego w ust. l pkt 1) prowadzona będzie w oparciu
o wykaz usług wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi należyte
wykonanie usług (np. w formie protokołów odbioru, zaświadczeń urzędowych, listów
rekomendacyjnych podpisanych przez inwestora itp.) według kryterium spełnia/nie
spełnia. Brak dokumentów potwierdzających wymagane warunki spowoduje
wykluczenie oferenta.
2) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia, tj. skierują do wykonania zamówienia co najmniej jedną osobę
posiadającą odpowiednie kwalifikacje do realizacji przedmiotu zamówienia,
w szczególności, która:
a) posiada doświadczenie określone w art. 37 c Ustawy o ochronie zabytków i
opiece nad zabytkami, która:
- posiada kwalifikacje w zakresie kierowania i nadzorowania prac remontowych w
specjalności konstrukcyjno-budowlanej, prowadzonych w obiektach zabytkowych
oraz posiada min. 10-letnie doświadczenie w przedmiotowym zakresie; - w okresie ostatnich 5 lat sprawował funkcję kierownika budowy nad min. 2
zadaniami polegającymi na remoncie lub przebudowie lub konserwacji dachu oraz
wykonania lub renowacji elewacji budynku przy zabytku nieruchomym wpisanym do
rejestru zabytków – w tym 1 zadanie o wartości min. 500 000,00 zł
b) posiada doświadczenie jako wykonawca robót budowlanych przy zabytku
nieruchomym zgodnie z warunkami dotyczącymi zdolności technicznej i zawodowej.
Ocena spełniania warunku określonego w ust.l pkt 2) prowadzona będzie w oparciu
o wykaz osób skierowanych do wykonania zamówienia, wraz z dołączonymi
dokumentami zawierający informacje o posiadanym wykształceniu i doświadczeniu
poszczególnych osób, według kryterium spełnia/nie spełnia. Brak dokumentów
potwierdzających wymagane warunki spowoduje wykluczenie oferenta.
3) przeprowadzą wizję lokalną w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego tj.
19.04.2024 r. w godz. 9:00 – 12:00, po uprzednim kontakcie telefonicznym. Odbycie
wizji lokalnej winno być potwierdzone pisemnym poświadczeniem jej odbycia.
Złożenie oferty bez poświadczenia będzie skutkować odrzuceniem oferty.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający niezbędne
doświadczenie do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia określonego w
niniejszym postępowaniu. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji
doświadczeń Oferenta.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
- Zamawiający zastrzega dla oferty formę pisemną pod rygorem nieważności.
- Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę
uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy lub posiadającej odpowiednie
pełnomocnictwo, na formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego
zapytania ofertowego. - Wszystkie dokumenty załączone do oferty winny być przedstawione w formie
oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. - Do oferty należy dołączyć:
a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw
wykluczenia wg załącznika nr 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o
zamówienie przez wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej),
oświadczenie składa każdy z wykonawców.
b) dokumenty potwierdzające umocowanie osoby składającej ofertę do
reprezentowania Wykonawcy, np. aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej lub odpis z Krajowego Rejestru Sądowego,
pełnomocnictwo itp.
c) wykaz robót budowlanych wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których prace zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów
określających czy te prace zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy
czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione
przez podmiot, na rzecz którego prace były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej
przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów -oświadczenie wykonawcy – w celu potwierdzenia spełnienia przez
wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. Wzór wykazu usług stanowi
załącznik nr 3 do postępowania;
d) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do
wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w celu potwierdzenia
spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wzór wykazu osób stanowi załącznik
nr 4 do postępowania;
e) kopie uprawnień lub dyplomów, niezbędnych do wykazania warunków udziału w
postępowaniu w odniesieniu do osób kierowanych do wykonania zamówienia;
f) w przypadku oferty wspólnej należy dołączyć pełnomocnictwo do
reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną (jeżeli dotyczy). - Zamawiający przewiduje możliwość poprawienia oczywistych omyłek w treści
oferty, uzupełnienia lub wyjaśnienia treści oferty wyłącznie na wezwanie
Zamawiającego skierowane do danego Wykonawcy. Poprawki, uzupełnienie lub
wyjaśnienia nie mogą prowadzić do negocjacji treści oferty. - W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców
wyjaśnień lub uzupełnień dotyczących treści złożonych oświadczeń i dokumentów.
UBEZPIECZENIE:
Zamawiający wymaga od wykonawcy, z którym podpisze umowę, dokumentów
potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę
gwarancyjną minimum 500 000 zł.
KRYTERIUM OCENY OFERT: - Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie
następujące kryterium oceny ofert:
cena ofertowa – 100%
Poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę w skali 1-100 obliczone
według wzoru:
,,Pc” : Najniższa cena oferowana brutto
— x100
Cena oferty badanej brutto
Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. - Jeżeli ceny dwóch lub więcej ofert będą takie same, to dla Wykonawców, którzy
je złożyli będzie zastosowana procedura wezwania do złożenia ofert dodatkowych. - Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż
zaoferowane w pierwotnie złożonych ofertach. - Jeżeli oferty dodatkowe będą posiadały taką samą cenę – Zamawiający ustali
najkorzystniejszą ofertę w wyniku negocjacji cenowych z poszczególnymi
Wykonawcami, którzy złożyli te oferty. - W okresie dokonywania oceny możliwe będzie przedłużenie terminu związania
ofertą przez Wykonawców samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego jednak nie
więcej niż o kolejne 30 dni. - Brak pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania z ofertą na wniosek
Zamawiającego skutkować będzie wykluczeniem Wykonawców.
ZAŁĄCZNIKI: - Wzór formularza oferty – załącznik nr 1 [POBIERZ]
- Wzór oświadczenia o o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku
podstaw wykluczenia – załącznik nr 2 [POBIERZ] - Wzór wykazu robót budowlanych – załącznik nr 3 [POBIERZ]
- Wzór wykazu osób – załącznik nr 4 [POBIERZ]
- Wzór poświadczenia odbycia wizji lokalnej – załącznik nr 5 [POBIERZ]