Zaproszenie do składania ofert na realizację zadania pt. „Remont – konserwacja elementów drewnianych dachu i stropu oraz wymianę pokrycia dachu budynku Kościoła pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Walawie”

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
„Remont – konserwacja elementów drewnianych dachu i stropu oraz wymianę
pokrycia dachu budynku Kościoła pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w
Walawie”
ZAMAWIAJĄCY:
Parafia Rzymskokatolicka pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Walawie,
Walawa 63, 37-716 Orły, gmina Orły, powiat przemyski, województwo podkarpackie.
KONTAKT:
Ks. Proboszcz Zbigniew Jakieła – tel.: 663 237422
Jan Szeremeta – tel.: 691 920 257
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

  • Zamówienie udzielane jest w trybie postępowania ofertowego.
  • W uzasadnionych wypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu
    składania ofert, Zamawiający może zmodyfikować lub uzupełnić treść
    zapytania ofertowego do terminu składania ofert.
  • Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści
    niniejszego zapytania ofertowego.
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    Zamówienie pn.: „Remont – konserwacja elementów drewnianych dachu i stropu
    oraz wymianę pokrycia dachu budynku Kościoła pw. Najświętszego Serca Pana
    Jezusa w Walawie”.
    Lokalizacja obiektu: dz. nr ewid. 193/1, obr. Walawa, jedn. ewid. Orły.
    Obiekt objęty ochroną konserwatorską na podstawie wpisu do rejestru zabytków
    pod nr A-88 decyzją z dnia 02.06.2004 r.
    Zadanie dofinansowane ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków w
    ramach Polskiego Ładu.
    Przedmiotowy budynek został poddany remontowi – konserwacji w 2004/5 r.–
    wykonano część robót zatwierdzonego programu. Z uwagi na trudną sytuację
    finansową parafii nie wymieniono pokrycia dachu. Planowane roboty budowlane
    objęte przedmiotem zamówienia zgodnie z decyzją pozwolenie na budowę nr
    428/2015 z dnia 10.11.2015 r oraz dokumentacją projektową stanowiącą integralną
    część decyzji.
    Planuje się wykonanie następujących robót:
    a) zerwanie fragmentami pokrycia starego z blachy ocynkowanej z
    wyłączeniem kopuły;
    b) na powierzchni odkrytej dokonanie szczegółowych oględzin elementów
    drewnianych: krokwi, deskowania/łat, płatwi pośrednich i płatwi namurnicy i
    zaznaczenie miejsc wymagających naprawy;
    c) oczyszczenie elementów drewnianych, wstawienie fleków ewentualnych
    dobitek;
    d) po oczyszczeniu i naprawach elementy drewnianej konstrukcji dachu
    powinny być dokładnie zaimpregnowane;
    e) na tak przygotowanym fragmencie planuje się pokrycie blachą miedzianą;
    f) wykonanie wymiany orynnowania;
    TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
    31.10.2024 r.
    OKRES GWARANCJI:
    Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty
    budowlane od daty protokolarnego odbioru końcowego prac.
    MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:
  • Ofertę należy złożyć w osobiście formie pisemnej w Kancelarii Parafialnej – Parafia
    Rzymskokatolicka pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Walawie, Walawa 63, 37-
    716 Orły, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16.05.2024 r., do godz. 17:30.
    O zachowaniu terminu decyduje moment złożenia oferty do siedziby Parafii.
  • Dni i godz. otwarcia Kancelarii Parafialnej: od poniedziałku do soboty- 7:30 – 17:30.
    3.Oferty winny być złożone w zamkniętym, nieprzeźroczystym opakowaniu
    oznaczonym w sposób gwarantujący nienaruszalność. Koperta powinna być
    oznaczona: OFERTA na „Remont – konserwacja elementów drewnianych dachu i
    stropu oraz wymianę pokrycia dachu budynku Kościoła pw. Najświętszego Serca
    Pana Jezusa w Walawie”.
    WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
  • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
    a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
    prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał min. 5 robót
    budowlanych polegających na remoncie lub przebudowie dachu lub wykonaniu
    elewacji oraz 1 robotę budowlaną polegającą na renowacji kopuły przy zabytku
    nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków – w tym 1 zadanie o wartości
    min. 500 000,00 zł.
    Ocena spełniania warunku określonego w ust. l pkt 1) prowadzona będzie w oparciu
    o wykaz usług wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi należyte
    wykonanie usług (np. w formie protokołów odbioru, zaświadczeń urzędowych, listów
    rekomendacyjnych podpisanych przez inwestora itp.) według kryterium spełnia/nie
    spełnia. Brak dokumentów potwierdzających wymagane warunki spowoduje
    wykluczenie oferenta.
    2) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
    zamówienia, tj. skierują do wykonania zamówienia co najmniej jedną osobę
    posiadającą odpowiednie kwalifikacje do realizacji przedmiotu zamówienia,
    w szczególności, która:
    a) posiada doświadczenie określone w art. 37 c Ustawy o ochronie zabytków i
    opiece nad zabytkami, która:
  • posiada kwalifikacje w zakresie kierowania i nadzorowania prac remontowych w
    specjalności konstrukcyjno-budowlanej, prowadzonych w obiektach zabytkowych
    oraz posiada min. 10-letnie doświadczenie w przedmiotowym zakresie;
  • w okresie ostatnich 5 lat sprawował funkcję kierownika budowy nad min. 2
    zadaniami polegającymi na remoncie lub przebudowie lub konserwacji dachu oraz
    wykonania lub renowacji elewacji budynku przy zabytku nieruchomym wpisanym do
    rejestru zabytków – w tym 1 zadanie o wartości min. 500 000,00 zł
    b) posiada doświadczenie jako wykonawca robót budowlanych przy zabytku
    nieruchomym zgodnie z warunkami dotyczącymi zdolności technicznej i zawodowej.
    Ocena spełniania warunku określonego w ust.l pkt 2) prowadzona będzie w oparciu
    o wykaz osób skierowanych do wykonania zamówienia, wraz z dołączonymi
    dokumentami zawierający informacje o posiadanym wykształceniu i doświadczeniu
    poszczególnych osób, według kryterium spełnia/nie spełnia. Brak dokumentów
    potwierdzających wymagane warunki spowoduje wykluczenie oferenta.
    3) przeprowadzą wizję lokalną w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego tj.
    19.04.2024 r. w godz. 9:00 – 12:00, po uprzednim kontakcie telefonicznym. Odbycie
    wizji lokalnej winno być potwierdzone pisemnym poświadczeniem jej odbycia.
    Złożenie oferty bez poświadczenia będzie skutkować odrzuceniem oferty.
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający niezbędne
    doświadczenie do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia określonego w
    niniejszym postępowaniu. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji
    doświadczeń Oferenta.
    OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
  • Zamawiający zastrzega dla oferty formę pisemną pod rygorem nieważności.
  • Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę
    uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy lub posiadającej odpowiednie
    pełnomocnictwo, na formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego
    zapytania ofertowego.
  • Wszystkie dokumenty załączone do oferty winny być przedstawione w formie
    oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
  • Do oferty należy dołączyć:
    a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw
    wykluczenia wg załącznika nr 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o
    zamówienie przez wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej),
    oświadczenie składa każdy z wykonawców.
    b) dokumenty potwierdzające umocowanie osoby składającej ofertę do
    reprezentowania Wykonawcy, np. aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
    działalności gospodarczej lub odpis z Krajowego Rejestru Sądowego,
    pełnomocnictwo itp.
    c) wykaz robót budowlanych wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i
    podmiotów, na rzecz których prace zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów
    określających czy te prace zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy
    czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione
    przez podmiot, na rzecz którego prace były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej
    przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
    dokumentów -oświadczenie wykonawcy – w celu potwierdzenia spełnienia przez
    wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. Wzór wykazu usług stanowi
    załącznik nr 3 do postępowania;
    d) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia w
    szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub
    kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
    zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do
    wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
    informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w celu potwierdzenia
    spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wzór wykazu osób stanowi załącznik
    nr 4 do postępowania;
    e) kopie uprawnień lub dyplomów, niezbędnych do wykazania warunków udziału w
    postępowaniu w odniesieniu do osób kierowanych do wykonania zamówienia;
    f) w przypadku oferty wspólnej należy dołączyć pełnomocnictwo do
    reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną (jeżeli dotyczy).
  • Zamawiający przewiduje możliwość poprawienia oczywistych omyłek w treści
    oferty, uzupełnienia lub wyjaśnienia treści oferty wyłącznie na wezwanie
    Zamawiającego skierowane do danego Wykonawcy. Poprawki, uzupełnienie lub
    wyjaśnienia nie mogą prowadzić do negocjacji treści oferty.
  • W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców
    wyjaśnień lub uzupełnień dotyczących treści złożonych oświadczeń i dokumentów.
    UBEZPIECZENIE:
    Zamawiający wymaga od wykonawcy, z którym podpisze umowę, dokumentów
    potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
    w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę
    gwarancyjną minimum 500 000 zł.
    KRYTERIUM OCENY OFERT:
  • Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie
    następujące kryterium oceny ofert:
    cena ofertowa – 100%
    Poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę w skali 1-100 obliczone
    według wzoru:
    ,,Pc” : Najniższa cena oferowana brutto
    — x100
    Cena oferty badanej brutto
    Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
  • Jeżeli ceny dwóch lub więcej ofert będą takie same, to dla Wykonawców, którzy
    je złożyli będzie zastosowana procedura wezwania do złożenia ofert dodatkowych.
  • Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż
    zaoferowane w pierwotnie złożonych ofertach.
  • Jeżeli oferty dodatkowe będą posiadały taką samą cenę – Zamawiający ustali
    najkorzystniejszą ofertę w wyniku negocjacji cenowych z poszczególnymi
    Wykonawcami, którzy złożyli te oferty.
  • W okresie dokonywania oceny możliwe będzie przedłużenie terminu związania
    ofertą przez Wykonawców samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego jednak nie
    więcej niż o kolejne 30 dni.
  • Brak pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania z ofertą na wniosek
    Zamawiającego skutkować będzie wykluczeniem Wykonawców.
    ZAŁĄCZNIKI:
  • Wzór formularza oferty – załącznik nr 1 [POBIERZ]
  • Wzór oświadczenia o o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku
    podstaw wykluczenia – załącznik nr 2 [POBIERZ]
  • Wzór wykazu robót budowlanych – załącznik nr 3 [POBIERZ]
  • Wzór wykazu osób – załącznik nr 4 [POBIERZ]
  • Wzór poświadczenia odbycia wizji lokalnej – załącznik nr 5 [POBIERZ]